Πολιτική επιστροφών

Στα πλαίσια της εμπορικής πολιτικής της εταιρίας μας, αποδεχόμαστε επιστροφές προϊόντων που εμπίπτουν αποκλειστικά και μόνο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Ελαττωματικά προϊόντα με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του κατασκευαστή
  • Λανθασμένη αποστολή προϊόντος από της δοθείσας γραπτής παραγγελίας

Σε όλες τις περιπτώσεις καμία επιστροφή δεν γίνεται δεκτή, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση και εντολή από την εταιρία μας. Θα πρέπει να μας ενημερώνετε εκ των προτέρων τηλεφωνικώς ή με e-mail στο orthonike@gmail.com, σχετικώς με την αιτία για την οποία θα πρέπει να γίνει δεκτή η επιστροφή αυτή, την ποσότητα των επιστρεφόμενων προϊόντων και την ημερομηνία αγοράς τους.
Ο χρόνος επιστροφής σε καμία περίπτωση δεν θα ξεπερνά το διάστημα του ενός μηνός από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.
Οι επιστροφές θα πρέπει να γίνονται αποκλειστικά με την μεταφορική εταιρεία που η εταιρία μας θα υποδείξει.
Η εταιρία θα φέρει την ευθύνη για την έκδοση πιστωτικών σημειωμάτων σε διάστημα ενός μηνός από την ημερομηνία έκδοσης του δελτίου αποστολής που θα συνοδεύει την επιστροφή, και θα αποστέλλονται στην εταιρία σας ταχυδρομικώς.
Για την αποφυγή λαθών παρακαλείστε να αποστέλλετε τις παραγγελίες σας μέσω της ιστοσελίδας μας www.orthonike.gr, με e-mail στο orthonike@gmail.com  ή γραπτώς με φαξ στο 22710-41000.